Invouwen
 

Gratis verzending vanaf 1000,-

Heeft de bestelling een waarde van minder dan € 1000,-? Dan hanteren wij bij een brievenbuspakketje € 3,75 verzendkosten, bij een pakketzending € 4,95 en bij een palletzending € 45,-.

 

2 jaar fabrieksgarantie

Wij komen altijd met een passende oplossing indien een kluis defect is of niet naar behoren functioneert.

 

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Vanuit onze eigen fabriek waarborgen wij de kwaliteit en worden onze kluizen uitvoerig getest.

 

Levering op gewenste dag

Kies ervoor om de kluis te laten leveren wanneer het jou uitkomt. Op werkdagen voor 14:00 uur besteld? Indien gewenst wordt de kluis de volgende werkdag al geleverd!

Voordelen inklappen
  • ✔ Gratis verzending vanaf 1000,-
  • ✔ 2 jaar fabrieksgarantie
  • ✔ Goede kwaliteit voor een passende prijs
  • ✔ Levering op gewenste dag
  • ✔ Professionele service

Klantenservice en extra informatie

Afhalen

Afhalen kan op afspraak van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur.

Privacy

Shopmedia vindt bescherming van de gegevens van haar klanten uitermate belangrijk. Shopmedia registreert enkel de gegevens die nodig zijn voor haar dienstverlening. Al de door jou verstrekte informatie wordt met grote zorg behandeld en wordt niet aan derden verstrekt als daar door jou geen uitdrukkelijke toestemming voor is gegeven.

Wat registreren wij?
Voor het uitvoeren van opdrachten en bestellingen registreren wij van onze klanten: naam (evt. bedrijfsnaam), adres, ip-adres, e-mailadres, telefoonnummer, of het om een zakelijke of particuliere klant gaat en de bestelling of opdracht zelf. Verder worden bezoeken aan de website voor statistische doeleinden geregistreerd, deze zijn niet persoonsgebonden.

Wat doen wij met de gegevens?
Klantgegevens worden enkel gebruikt voor het uitvoeren van en voor communicatie over opdrachten en bestellingen. Verder worden klanten via mailings op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen bij Shopmedia. Klantgegevens worden nooit aan derden verstrekt wanneer dit niet noodzakelijk is voor de uitvoering van opdrachten en bestellingen. Zo moeten naam en adres worden doorgegeven aan de vervoerder. Nimmer zullen wij gegevens voor commerciële doeleinden aan derden verstrekken. Klanten kunnen te allen tijde informatie krijgen over de door ons geregistreerde gegevens. Daarnaast kunnen zij zich uitschrijven voor mailings.

Levertijd

Wanneer de gewenste producten voorradig zijn en de bestelling op een werkdag voor 14:00 uur wordt geplaatst, dan gaat jouw bestelling nog dezelfde dag bij ons de deur uit! In de meeste gevallen heb je deze dan al de volgende werkdag in huis.

Verzending

Grotere kluizen worden geleverd middels een palletzending. Er moet iemand aanwezig zijn op het opgegeven afleveradres om de kluis in ontvangst te nemen, let daarom goed op welke datum je als afleverdatum opgeeft. De palletzending wordt tussen 8:00 - 18:00 uur geleverd. Op de dag zelf kan er een tijdsindicatie opgevraagd worden.

Verzending binnen Nederland:

Brievenbuspakket - € 3,75

Pakketzending - € 4,95

Palletzending - € 45,-

Verzending binnen België:

Pakketzending - € 8,95

Palletzending - € 59,-

 

Gratis verzending vanaf € 1000,-

 

Verzendtarieven andere landen op aanvraag. 

Betaalmethoden

Tijdens het aanmaken van je order kun je kiezen voor een van de volgende betaalmethoden:

Vooruitbetaling per bank; Je bestelling wordt verzonden nadat je betaling is bijgeschreven op onze rekening.

MisterCash; U betaalt in uw eigen vertrouwde bankomgeving en uw product kan snel verstuurt worden.

iDeal; Je betaalt in jouw eigen vertrouwde bankomgeving en je bestelde product(en) kan/kunnen snel verstuurd worden.

Creditcard: Je betaalt eenvoudig met je Visa of MasterCard en je bestelling kan snel verstuurd worden.

PayPal; Hier kun je in een beveiligde omgeving betalen met jouw PayPal account en de daar aan gekoppelde bankrekening of creditcard.

Op rekening; Deze optie is uitsluitend voor beursgenoteerde bedrijven en overheidsinstellingen (neem hiervoor contact op)

Suggesties & Klachten

Shopmedia hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat je, ondanks onze inzet, niet tevreden bent over de service die je hebt gekregen of ondervonden. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van jou, zodat wij er alles aan kunnen doen om je alsnog tevreden te stellen. Je kunt jouw klacht richten tot de afdeling klantenservice, je krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over de klacht. Heb je suggesties waarmee wij je beter van dienst kunnen zijn, laat het ons per mail weten. Wij hechten veel waarde aan jouw inbreng.

Een klant die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf kan ook een klacht indienen via het Europese geschillenbeslechtingsplatform, te bereiken via http://ec.europa.eu/odr/.